Reklamacje

Szanowny Kliencie,

zawsze sprawdzamy towar przed wysyłką, ale może się zdarzyć, że z przyczyn od nas niezależnych zamówiony produkt będzie uszkodzony lub nie pełnowartościowy. 

W takim przypadku Klient będący Konsumentem ma prawo do reklamacji. 

Reklamację należy kierować na adres mailowy : biuro@shaggybrown.pl lub osobiście w punkcie odbioru 02-739 Warszawa, ul. Wałbrzyska 11 lokal 19

Reklamacja powinna zawierać:

  1. datę złożenia reklamacji,
  2. strony umowy (dane sprzedawcy i Konsumenta),
  3. datę wydania towaru,
  4. cenę i rodzaj produktu (przy reklamacji karm i suplementów także numer LOT, czyli numer partii i serii, którym opatrzone jest każde opakowanie),
  5. opis wady towaru (jeśli jest możliwość, dokumentacja fotograficzna, aczkolwiek nie jest to warunek konieczny)
  6. czas ujawnienia wady,
  7. dowód zakupu (paragon lub kopia paragonu, lub faktura, lub wydruk z karty, lub wyciąg bankowy potwierdzający płatność za towar),
  8. żądania Konsumenta (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy o ile wada jest istotna),
  9. podpis składającego reklamację.

Konsument składający reklamację powinien dostarczyć wadliwą rzecz do punktu 02-739 Warszawa, ul. Wałbrzyska 11 lokal 19 na koszt sprzedawcy. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy dostarczenie do sprzedawcy będzie nadmiernie utrudnione, konsument musi udostępnić towar w miejscu, w którym się znajduje. 

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji konsumenta w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. 

Szczegółowe warunki reklamacji dostępne są w regulaminie sklepu (&10).

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel