Reklamacje
Szanowny Kliencie,
zawsze sprawdzamy towar przed wysyłką, ale może się zdarzyć, że z przyczyn od nas niezależnych zamówiony produkt będzie uszkodzony lub nie pełnowartościowy.
W takim przypadku Klient będący Konsumentem ma prawo do reklamacji.
Reklamację należy kierować na adres mailowy : biuro@shaggybrown.pl lub osobiście w punkcie odbioru 02-822 Warszawa, ul. Tango 3 (wjazd od Poleczki 13) - po wcześniejszym umówieniu
Reklamacja powinna zawierać:
- datę złożenia reklamacji,
- strony umowy (dane sprzedawcy i Konsumenta),
- datę wydania towaru,
- cenę i rodzaj produktu (przy reklamacji karm i suplementów także numer LOT, czyli numer partii i serii, którym opatrzone jest każde opakowanie),
- opis wady towaru (jeśli jest możliwość, dokumentacja fotograficzna, aczkolwiek nie jest to warunek konieczny)
- czas ujawnienia wady,
- dowód zakupu (paragon lub kopia paragonu, lub faktura, lub wydruk z karty, lub wyciąg bankowy potwierdzający płatność za towar),
- żądania Konsumenta (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy o ile wada jest istotna),
- podpis składającego reklamację.
Konsument składający reklamację powinien dostarczyć wadliwą rzecz do punktu 02-822 Warszawa, ul. Tango 3 (wjazd od Poleczki 13) - po wcześniejszym umówieniu - na koszt sprzedawcy. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy dostarczenie do sprzedawcy będzie nadmiernie utrudnione, konsument musi udostępnić towar w miejscu, w którym się znajduje.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji konsumenta w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.
Szczegółowe warunki reklamacji dostępne są w regulaminie sklepu (&10).